آگهی استخدام: دستیار شخصی

سلام،راستش نمی‌خوام خیلی متن رو طولانی‌تر بکنم (الان که دارم شروع می‌کنم فکر می‌کنم خود اصل ماجرا کمی طولانی بشه، پس داستان نمی‌گم که چی بود و چی شد)، برای همین می‌رم سر اصل مطلب:

این متن آگهی برای یافتن یک هم تیمی هست، من یا بهتره بگیم ما، دنبال فردی هستیم که به عنوان یک دستیار شخصی بتونه کنار دست من باشه به شکل مستقیم (ولی خب مطمئنا با مابقی اعضای تیم هم در ارتباط خواهد بود). اگر بخوام مهمترین وظیفه فرد مورد نظرمون رو بگم اینه: بتونه زمان بیشتری از من خالی کنه (با تحویل گرفتن کارهایی که یاد می‌گیره و در توانش هست).

بگذارید از خصوصیات فردی که تو ذهنم هست بنویسم یه کم (حداقل خودم فکر می‌کنم که فرد مورد نظر همچین خصوصیاتی باید داشته باشه، هرچند اگر غیر از این فکر می‌کنین خوشحال می‌شم نظرتون رو بشنوم):

  • نظم براتون مهمه. اینکه یه ذهن فرآیند ساز داشته باشین.
  • احتمالا تو زندگی بخصوص توی کارتون علاقه دارین که خیلی چیزا رو کنترل کنین، حتی چیزایی که جز وظایف شما نیست اما روی کار شما و سازمان تاثیر گذاره.
  • علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت هستید. کار روتین و روزمرگی براتون بدترین اتفاقه و پیرتون می‌کنه، خیلی سریع!
  • حس مسئولیت پذیری زیاد دارید. احتمالا اون مورد بالایی نه، بالاتریش، یه دلیل مهمش از همین مسئولیت پذیریتون میاد. احتمالا بوده که خودتون رو وقف کارتون کردین.
  • دید منطقی به مسائل دارید، شاید احساس در کوتاه مدت بتونه تاثیر گذار باشه،‌ ولی منطق و فکر در بلند مدت حرف اصلی رو زده.
  • کار براتون در اولویت بالاتری برخوردار هست نسبت به چیزهای دیگه. شده تا دیروقت مشغولش باشید و تمام تلاشتون رو برای انجام کارها به شکلی خوب، انجام دهید.
  • نظم نظم نظم. شاید اتاقتون به هم ریخته باشه یا کلی چیزه دیگه اما تو همون به هم ریختگی، نظمی وجود داره و در تلاشین زندگی خودتون رو سازمندهی، سیستماتیک و منظم بکنین.
  • مسائل رو خیلی باز نمی‌گذارید و می‌خواهید سریعتر به جمع بندی برسه تا تکلیف همه چیز روشن باشه (روحیه تموم کنندگی).

(شاید یکسری از موارد بالا رو داشته باشین اما فکر کنین که درستش این نیست، اما از من قبول کنین، اگر این موارد تکرار پذیر بوده تو زندگیتون، مدل شما همینه، باهاش نجنگید، ازش لذت ببرید و در راستای رسیدن به اهدافتون ازش استفاده کنید)

خب بریم یه کم در مورد اینکه چه کاری قراره انجام بشه صحبت کنیم:

مهمترین وظیفه اون بالا گفته شد. واقعیتش اینه که تنوع کارها می‌تونه خیلی زیاد باشه. برای همین ترجیح می‌دم خلاصه‌ای از مهمترین کارهام بگم، به هر حال شما قراره کنار دست ما و این کارها باشید:

اگر از من بپرسن عنوان شغلیت چیه می‌گم مدیریت پروژه اما واقعیتش کار من پیدا کردن فرصتی که فکر می‌کنم توش شانس موفقیت داریم، سپس درست کردن و پیشبرد تیمی که بتونه به اون هدف برسه و البته برنامه ریزی و مرحله مرحله کردن کار برای رسیدن به اون نقطست. در ادامه چند تا لینک از برخی از پروژه‌ها و تیم‌هایی هست که توی اون‌ها در حال فعالیت هستم:

markitasdone.com

veronalabs.com

dazzlepages.com

احتمالا بعد از دیدنشون خودتون متوجه بشید که هیچ کدوم بازار هدف داخل ایران ندارند و قرار هم نیست داشته باشند.
حالا چه ویژگی‌هایی امتیاز مثبت داره:

  • سابقه کار مرتبط در زمینه مدیریت پروژه، وب، برنامه نویسی، UX، دیجیتال مارکتینگ و از این دست داشته باشین (مسلما قرار نیست همشون باشه)
  • زبان انگلیسیتون خوب باشه. یعنی بتونین بنویسید، صحبت کنید
  • تجربه نوشتن داشته باشین (تو وبلاگ / مجله یا امثال این چیزا)

نحوه کار به چه صورته:

تمایلم به اینه که بتونین به صورت ریموت هم کار کنین (پس محل سکونتتون خیلی مهم نیست) اما ترجیح اینه که تهران باشید تا روزهایی رو بتونیم کنار هم، کارها رو انجام بدیم ولی خب اگر شهری غیر تهران هم هستید، بتونین سفرهای چند روزه داشته باشین.

کار بدون حقوق نخواهد بود اما براش حقوقی رو هم اعلام نمی‌کنم. دوست دارم با پیشرفت کاری و انجام اون مورد اصلی، دریافتیتون بالا بره. برای بالا رفتن حقوقتون تلاش کنین و فکرهایی مثل سر سال حقوق بره بالا رو بندازین بیرون. حقوق شما می‌تونه تو بازه‌های زمانی خیلی کوتاه‌تری بیشتر و بیشتر بشه همونطور که خروجی کارتون زیاد و زیادتر می‌شه.

من آدم خفنی نیستم، یا فکر کنین آدم کاریزماتیکی باشم، نه اصلا. اما می‌دونم اگر شما شخصی باشید که برای این کار باشه و دنبال پیشرفت و یادگیری باشید،‌ این کار می‌تونه براتون لذت بخش باشه و با توجه به شناختی که از خودم دارم، بتونم چیزی یاد بدم، دریغ نمی‌کنم.

جنسیت هم مهم نیست، سن هم اهمیت چندانی نداره اما خارج از بازه ۲۰ تا ۳۰ سال یه کم ممکنه کار رو سخت کنه.

حالا اگر علاقه‌مند هستین یا سوال دارین کافیه رزومه خودتون رو + اینکه چرا فکر می‌کنین ممکنه مناسب این کار باشید، برام ایمیل کنین. ایمیل من: navid.kashani در جیمیل.

لطفا اگر نمونه کار دارین و می‌خواین ارسال کنین، یک یا دو تا از بهترین‌هاش رو بفرستین، از خصوصیاتتون و تجربه کاریتون (اون مواردی که در بالا اومد) برام بگید، تاثیری که داشتید در انجام کارها.

من سعی می‌کنم به همه ایمیل‌ها جواب بدم (البته ترجیح می‌دم اونایی که بدون خوندن این متن، ایمیل ارسال می‌کنن رو حتی جواب هم ندم) اما اگر بعد از یک هفته خبری نشد، فرض رو بر رد شدن بگذارید.

اگر می‌خواین بیشتر در مورد من هم بدونید، می‌تونید یک سری به صفحه درباره من بزنید.